Film İndir, İzle

Titanic Filmi İndir

Posted on: Mayıs 11, 2009

Sanırım Titanic filmini duymayan yoktur ama ben yinede biraz anlatayım. Film yıllar önce gercekden batan ve dünyayı sarsan gemi Titanic’i konu alarak bir aşk filmidir. Konusu Zengin Rose ve gemi biletini kumardan kazanan fakir Jack’in aşkını anlatmaktadır. Tabi bu arada geminin buz dağına çarpışı ve batışıda vardır tabiki. Üzücü olan tek şey gemi batarken yaşananların yıllar önce gerçekden yaşanmasıdır. Ayrıca filimin çok sayıda ödülü bulunmaktadır.

İndirmek için: Titanic Filmi İndir

10 Yanıt to "Titanic Filmi İndir"

hayatımda izlediğim en etkileyici filmdi tek kelimeyle mükemmeldi
ilk izlediğimde henüz 7 8 yaşlarındaydım 5 6 yıl sonra 13 yaşında izledim ve o kadar derinden etkilendim ki sanırım herkes aynı duyguları hissetmiştir jack in sulara gömülmesi ve rose ikisinin gün batımında uçuşu en şahane sahneler

HADİ BEEEE BENCE O KADR ETKİLEYİCİ DEĞİL BOŞUNA

sende bir tutam bile aşk yok hem niye izledin etkileyici değilser bence muhteşem ama sen değil sin, film aşırı derecede güzel ötesi keşke bbenimde böle bir şeyim anım olsa ah ah

o erçek olay ayrıca öyle zor koşullar ki 1920lerde olmuş varya adem bugün 21 nisan 2010 bende 25 nisanda doğdum ama 23 nisanda kutlayacağım bwenim neşemi bozma canım sana öfkelenmiyorum

ADEM SAÇMALAMA İSTERSEN EĞER SEN ROMANTİZM DEN HOŞLANMIYOSAN BİZ NE YAPALIM!! KESİNLİKLE HAYATIMDA İZLEDİĞİM EN GÜZEL FİLMDİ, VE TİTANİK FANLARINA MÜJDE! SANIRIM 2011′DE TİTANİK 1997 VERSİYONU ÜÇ BOYUTLU OLARAK YENİDEN VİZYONA GİRECEK!!

çok güzel bir film hepinizin izlemesini çok çok tavsiye ederim çok güzel dram romantik aşkk filmi…

bu fılım cok guzeel

Filmden ben de en çok etkilenenler arasındayım. Filmde en çok duygulandığım ve çoğu zaman ağladığım en etkileyici sahne, gemi battıktan sonra yardım için gelen filikaların yaşayan kişileri aramasıyla alakalı olan bölüm. Rose’un sesi soğuktan dolayı oldukça kısıktı ve yanındaki ölü bir yolcunun ağzından aldığı düdükle hayata tutunmuştu. O düdük sesleri, beni hüngür hüngür ağlatmaya yetiyor. Filmi buraya ekleyen arkadaş / arkadaşlara çok teşekkür ediyorum.

ortagim icin indirdim tesekkurler

mükemmel yhaaa

Bir Cevap Yazın

Son Yorumlar

hakan on Titanic Filmi İndir
BAŞAK on Titanic Filmi İndir
sus adem seni ilgile… on Titanic Filmi İndir
sus adem seni ilgile… on Titanic Filmi İndir
ortak on Titanic Filmi İndir

Uyarı !!!

Bu sitedeki bütün paylaşımları dilediğiniz forumda paylaşabilirsiniz. Bütün paylaşımlar ŞİFRESİZ ve REKLAMSIZ'dır.
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

